duyurular

02

Ekim

Fuarda Etkili Karşılama ve Müşteri İlişkileri Online Eğitimi (24 Ekim 2023-Ücretsiz)

İşletme Bölümü


Eğitimde yurt içi ve dışında gerçekleşecek fuarlara katılmak isteyen şirketlere, fuara verimli şekilde hazırlık, mevcut ve potansiyel olabilecek müşterilerini en güzel şekilde ağırlamanın püf noktalarını vererek, stantlarını bol ziyaretçi çekebilir hale getirebilmek ve bunun neticesinde müşteri sayısını ve cirolarını artırmaya yönelik, farkındalık yaratmaya odaklı nokta atışı bilgiler verilecektir.

Eğitim İçerik
•    Fuara Verimli Hazırlanma Aşamaları

    Değerlendirme Aşaması
    Ön Hazırlık Aşaması
    Hazırlık Aşaması
*Fuara Nasıl Hazırlanmalı
*Davet Mektubu Nasıl Yazılmalı

•    Fuar Geldi Çattı, İş Başındayız…

    Nelere dikkat etmeliyiz? 
    Müşteri Odaklılık
    Motivasyonumuz ve Pozitif Enerji
    Temel İletişim Mesajlarının Önemi
    Vücudumuz Konuşuyor
    Kişisel İmajımızın Kurumsal İmajımıza Etkisi
    Satış Görüşmesinin 5 Adımı
    Ürünümüzü Nasıl Sunmalıyız? 
    En İdeal Toplantı Akışı
    Nasıl Not Almalıyız?
    İkram Yapmalı mıyız? 
    Müşteri Çeşitleri

•    Fuar Sonrası Adımlar

    Fuarda Bizi Beğenenler Arayacak mı?
    Müşteriyi Neden Biz Aramalıyız?
    Müşteri ile Nasıl İletişim Kurmalıyız? 
    Fuarın Değerlendirilmesi
    Raporlamanın Önemi

Hedef Kitle: Fuarda şirketini temsil eden herkes
Eğitim 24 Ekim 2023 tarihinde 13:30-16:30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitim Yeri: Online 

Zoom altyapısı kullanılarak yapılacak eğitimde eğitim günü katılımcılarımıza katılım linki gönderilecektir.

Eğitim günü, başlama saatinden 10 dakika öncesinden linke tıkladığınızda eğitimin yapılacağı sınıfa girmiş olacaksınız. 
https://zoom.us/download sitesinden Zoom programını yükleyebilirsiniz.

 
Eğitime kayıt için tıklayınız.